Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hilsen Interior heeft 32 5 ster reviews 32
Hilsen Interior heeft 3 4 ster reviews 3
Hilsen Interior heeft 0 3 ster reviews 0
Hilsen Interior heeft 0 2 ster reviews 0
Hilsen Interior heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jolanda van Zaanen

    We hebben een tafel besteld waar wij heel erg blij mee zijn. Snelle service en optijd geleverd voor de feestdagen.Top!

  2. Manon

    Lange tijd moeten wachten, maar uiteindelijk fijn opgelost.

    Reageer
  3. Hoe zou je Hilsen Interior beoordelen?

  4. Floris Pieter / Hilversum

    Uitstekende service en mooie meubelen van kwaliteit. Wij zijn zeer te spreken over onze lounge sofa, de stoelen en de eettafel. Het team zijn nette heren die zorgvuldig te werk gaan.

  5. Mariette

    de bestelling van 6 eetkamerstoelen die wij bewust bij Hilsen hebben besteld vanwege de snelle levertijd bleek niet mogelijk te zijn vanwege waterschade. Hilsen gaf via je een mail vrij snel aan de leverancier te benaderen voor nieuwe stoelen, maar dat dit nog wel even kon duren. Heel vervelend voor Hilsen, maar wij hebben direct aangegeven van de koop af te willen zien, vanwege de onzekere en iig veel langere levertijd. Het meest vervelend is dat wij na meerdemalen mailen/ bellen krijgen GEEN ENKELE reactie krijgen. Dit maakt het heel onzeker, gezien we heel het koopbedrag hebben betaald en geen idee hebben of we überhaupt ons geld teruggestort krijgen. Nogmaals de waterschade is vervelend en overmacht, een reactie geven is wat je het minst kan doen.

    Reageer
  6. Marloes Zaan

    Zeer tevreden. Dit mag ook wel gezegd worden vinden wij. De stoelen waren beschikbaar en binnen drie dagen afgeleverd. Fijne communicatie en correcte afhandeling.

    Reageer
  7. Lucie Schumacher

    Ik heb een bestelling geplaatst via e-mail en na het betalen van de factuur heb ik al meer dan 1 maand geen informatie ontvangen over mijn betaalde goederen! Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vele e-mails! Ik raad u ten zeerste af om deze winkel te gebruiken.

    Reageer