Super fijne klantenservice! Er was iets niet goed met de jas die ik binnen had gekregen. Ik kreeg veel opties doorgestuurd en werd snel geholpen! Kon de jas opnieuw bestellen met korting. Klantenservice reageert heel snel, hele vriendelijke medewerkers! Ik ben super blij :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lina
- ria de nooijer
Leuke mode ,service is top !
Hoe zou je Olivia & Kate beoordelen?
- Heidi Salle
Supersnel geleverd,volgende dag al in huis,artikel precies zo als afbeelding,zeer verzorgd geleverd!
- Eda
Perfect
- shakira
my fave webshop
- Emma
Snelle levering, super mooi!