Ik heb deze winkel al een paar kansen gegeven dmv verschillende soorten bestellingen maar elke keer als ik de kleren pas staan ze voor geen meter, dit heb ik nooit meegemaakt, ik ben 1m70 en weeg 57kg dus ik draag standaard maat S/XS met alles, maar de maten vallen hier heel anders en een rare pasvorm die gewoon niet klopt. daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding echt bullshit, veel te duur voor kleding dat er goedkoop uitziet. ik ga hier nooit meer bestellen (oja en je moet min. €8 betalen voor een retour).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Burcd
- Stac
Er wordt minimaal €12,- in rekening gebracht om iets te retourneren!!!!!!! Dit slaat gewoon helemaal nergens op.
Hoe zou je Olivia & Kate beoordelen?
- Eva
Didn’t look as good in person. Also charging money to return the item is crazy
- Demi
Kleding paste niet, geen fijne stof en ook nog eens kosten aan de terugzending verbonden.
- Rachel Luitjes
Fijne service en snelle bezorging!
- Simone De koning
Snel geleverd ,en goed geholpen