Ik heb een onwijs leuke tas besteld. Ik heb gekozen voor aflevering thuis. Toch werd de tas gestuurd naar een afleverpunt. In de mail werd bevestigd na aankoop dat hij naar het thuisadres gestuurd zou worden. Maar DHL stuurde ineens dat hij op een afleverpunt lag. Zonde van mijn tijd en benzine.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Desire ten Brug
- Margriet Noordhof
Mooue
Hoe zou je Olivia & Kate beoordelen?
- San
Snelle levering, ziet er prachtig uit
- Lara Ketelaad
Snelle levering, perfect broekje!
- Latifa Aoulad el Moufaddal
Prachtige kleding en mooie stof echt kwalitatief. Voor de prijs is het wel de moeite waard.
- Annelien Laan
Snelle levering en super mooie jas! Blij mee!