Gister heb ik een heerlijk dagje geshopt in Haarlem. Tegen sluitingstijd kwamen we nog langs jullie winkel. Wat ziet het er leuk uit! Nog snel keken we even rond, maar zagen al snel wat leuks hangen. Jullie hadden het bordje op de deur al op gesloten gehangen, maar toch mocht ik het jurkje nog even op mijn gemak passen. Oh en ook nog dat leuke jasje dat we zagen. Er werd zelfs nog meegedacht over andere opties! Wat een service en fijn dat ik mij helemaal niet opgejaagd voelde! Na dat we het jurkje en jasje hadden afgerekend, liepen we enthousiast naar buiten en werd en nog vriendelijk gezwaaid. Op het bonnetje zag ik dat ik was gelopen door Rowan, de naam van de mede verkoopster weet ik niet meer. Als ik ooit weer eens in Haarlem ben, kom ik zeker weer even binnen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lieke
- Merie Rood
Achteraf betalen als optie
Hoe zou je Olivia & Kate beoordelen?
- Anna
Snelle levering & geweldige outfits 💛
- Danique Faber
Echt favoriete (web)winkel! Super leuke kleding en altijd mega snel bezorgd! Weer mega blij met mijn nieuwe items :)
- Kim Perez Berenguer
Snelle levering
- Eva Willems
Snelle levering en mooi verpakt!