Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kranig Kraanwerk heeft 41 5 ster reviews 41
Kranig Kraanwerk heeft 3 4 ster reviews 3
Kranig Kraanwerk heeft 0 3 ster reviews 0
Kranig Kraanwerk heeft 0 2 ster reviews 0
Kranig Kraanwerk heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Remco Speet

    Wij hebben een hele mooie kraan gekregen, oud goud, en zijn van begin tot eind echt super geholpen. Wat een service.

    Reageer
  2. Ad in 't Groen

    Prachtige en bijzondere kranen. Ook prijstechnisch heel interessant. Aflevering zeer goed geregeld. Top

    Reageer
  3. Hoe zou je Kranig Kraanwerk beoordelen?

  4. Mu Sarif

    Was goed met de kraan en wasbak voor badkamer.

    Reageer
  5. Marco Remmeren

    Goed contact gehad en gezien de huidige omstandigheden in de bouwsector een prima levertijd. Onze klanten bestellen tegenwoordig rechtstreeks bij Kranig op de webwinkel maar wilde ook graag zelf een compliment achterlaten. Hoop nog op langdurige samenwerking!

    Reageer
  6. Tina

    Na een lange zoektocht naar de juiste kraan zijn we uiteindelijk bij Kranig Kraanwerk geslaagd! We zijn enorm tevreden met het design en de werking van de Hoxer-kraan. Ook de persoonlijke benadering van Vincent konden we erg waarderen; we hadden nog een paar vragen over de plaatsing en dankzij zijn deskundige hulp hebben we dit zonder problemen kunnen uitvoeren. De levertijd was vlot en dat is fijn als je eindelijk gevonden hebt wat je wilt hebben!

    Reageer
  7. Vik

    Op zoek naar een plafond hangkraan, kwam ik via Google op de website van Kranig Kraanwerk terecht. Wat een verademing…! Eindelijk eens een sanitair website met een geweldig out-of-the-box assortiment! We hebben niet alleen de kraan maar ook gelijk een glazen wasbak besteld. Het telefonisch contact met Vincent (ik had wat vragen) was laagdrempelig, persoonlijk en erg prettig. Hij neemt klantenservice erg serieus, dacht met me mee over mijn project, hield me op de hoogte van de voortgang van de bestelling en staat 24/7 klaar om vragen te beantwoorden. Tot op de dag van vandaag is de nazorg ook goed geregeld. Wij moeten binnenkort ook onze badkamer doen en gaan zeker weer hier bestellen!

    Reageer