Ontzettende leuke traktatie! Dochter ontzettend blij. Overleg over de sticker gehad en erg leuk geworden. 2 e x dat wij onze traktatie hier hebben besteld en komen hier zeker terug!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kirsten
- A. Venloo
Goede service en communicatie
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Aivy Kuipers
mooie producten,op tijd geleverd, goede en snelle communicatie
- Ineke Louwers
Super snelle levering super mooie traktatie zeer tevreden 😊
- Ramona Van Asperen
Fijne communicatie, snelle levering
- Steffi Van Cauwenbergh
Heel correct! Vlotte communicatie!