Geweldige service. Mooi en netjes gemaakt. Op tijd geleverd. Zeer tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bodhi Van Strien
- Ipek
Ik ben blij dat ik hier mijn traktatie heb besteld. Ik had te weinig besteld en kwam te kort ze hebben traktatie bij gemaakt goede service en betrouwbaar snelle levering en prijs. Heel erg bedankt!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Sharon
Fijne communicatie. Mooi ontwerp en snelle levering. Mijn dochter was er heel blij mee.
- Annemiek Van Hofwegen
Super leuke traktaties en super servers. Dhl kon niet optijd leveren en heeft Boys and Gilz met spoed een nieuwe trakties gemaakt en is ze het savonds zelf komen bezorgen. Top servers!!!! Nogmaals bedankt kleine had een limlach op zijn gezicjt van oor tot oor!! 👍
- Basma Ahmed
Geweldig service. Vragen werden direct en duidelijk beantwoord.
- Anne
Helemaal tevreden! Tot nu toe twee keer een traktatie besteld voor de verjaardagen van onze zoons. Beide keren goede en snelle communicatie en op tijd bezorgd! En het belangrijkste; de traktaties vielen goed in smaak! We gaan nu alvast kijken wat we voor ons dochtertje gaan kiezen eind december!