Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bodhi Van Strien

    Geweldige service. Mooi en netjes gemaakt. Op tijd geleverd. Zeer tevreden.

  2. Ipek

    Ik ben blij dat ik hier mijn traktatie heb besteld. Ik had te weinig besteld en kwam te kort ze hebben traktatie bij gemaakt goede service en betrouwbaar snelle levering en prijs. Heel erg bedankt!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Sharon

    Fijne communicatie. Mooi ontwerp en snelle levering. Mijn dochter was er heel blij mee.

  5. Annemiek Van Hofwegen

    Super leuke traktaties en super servers. Dhl kon niet optijd leveren en heeft Boys and Gilz met spoed een nieuwe trakties gemaakt en is ze het savonds zelf komen bezorgen. Top servers!!!! Nogmaals bedankt kleine had een limlach op zijn gezicjt van oor tot oor!! 👍

  6. Basma Ahmed

    Geweldig service. Vragen werden direct en duidelijk beantwoord.

  7. Anne

    Helemaal tevreden! Tot nu toe twee keer een traktatie besteld voor de verjaardagen van onze zoons. Beide keren goede en snelle communicatie en op tijd bezorgd! En het belangrijkste; de traktaties vielen goed in smaak! We gaan nu alvast kijken wat we voor ons dochtertje gaan kiezen eind december!