Leuk en origineel cadeau, wordt netjes geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A Frieswijk
- Naoual A.
Top, zowel het artikel als de communicatie. Een echte aanrader!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Yummé Laurens
Op de website stond vermeld 14 dagen van tevoren bestellen en ik had het binnen een kleine week nodig. Gemaild en dit was geen probleem. Echt een top service. Cindy reageert snel en uitdeelzakjes zagen er geweldig uit! Echt een aanrader :)
- Lz
Super snelle levering, fantastische traktaties
- Simone Heuvel
Snelle en vriendelijke communicatie + levering. En daarnaast zag het er super uit. Een aanrader!
- Marlinde
Goede service. Het ontwerp werd eerst per mail toegestuurd en aangepast aan onze wensen. Blij met het resultaat. Een leuke traktatie voor de 3e verjaardag van onze zoon