Als altijd....snelle levering en goed verpakt. Een (eigen) cadeautje uitpakken en dus een feestje :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska Hollander
- Wilma
Alles om te stippen 😀
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Mo Van Hoof
Snelle levering dus helemaal blij.
- Anny Nies
Goede service , goede uitleg, goede hulp
- Mirrie
Supersnel mijn bestelling in huis. En uitpakken is zo feestelijk. Word ik altijd weer blij van!
- Henriet
Snelle levering, mooi product!