Zoals altijd snel en in goede orde ontvangen. Erg leuke kerstkaarten, echt een feestje om te stippen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge de Boer-de Lange
- Angela Eshuis-Kieftenburg
Super en altijd een kado om te ontvangen en uitpakken.
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- roelof van der vlies
Mooi product voor een aantrekkelijke prijs. Snel en goed verpakt geleverd. goede service.
- Sina Driessen
Altijd zo leuk om weer een bestelling te ontvangen.
- Carla Koster
Vanwege de kerstdrukte duurde het iets langer. Maar dat was geen probleem. Het was keurig verzorgd. Heb er al diverse Kerstkaarten meegemaakt.
- Monique Smits
Mooie spullen. Snel bezorgd. Verzorgd ingepakt