Mijn bestelling werd erg snel bezorgd en was super leuk ingepakt. Een soort cadeautje voor zelf :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia Cebe-Prins
- Marije Schoonhoven
Mooie producten, mooi verpakt en snel geleverd
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Marjolein Oudejans
Snelle levering en heel mooi verpakt!
- Esther Zandhuis
Goede service, erg goed verpakt
- CG
Snelle en correcte levering.
- J.J. Woudwijk
Snelle levering, met zorg verpakt. Een feestje om het uit te pakken. Top