Het was echt ontzettend leuk!!! Bijna een uur zijn ze bezig geweest!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- F. Verheul-Hazeleger
- Kris Bouman
Het waren soms behoorlijk lastige raadsels maar we hebben ons erg goed vermaakt en lekker een tijdje mee bezig geweest.
Hoe zou je Speurfactory beoordelen?
- Tanja van Rijswijk
Met Pasen een speurtocht uitgezet met de de tocht van speurfactory, echt heel goed bedacht en prima uit te voeren. Je kan ook nog makkelijk een eigen draai eraan geven. Kids vonden het geweldig. We waren 2 uur bezig in de leeftijd 5-10 en iedereen was blij en vrolijk. Aanrader!
- Joska Plompen-Aarden
Goed geregeld, alles staat erbij wat je nodig hebt, een heel leuk en compleet pakket. Kids waren er super enthousiast over.
- Simone van Dam
Super leuk
- Karin Tunnessen
Super mooie paasspeurtocht, vooral ook visueel heel mooi!