De speurtocht was heel leuk en perfect voor de leeftijd. De meiden waren gelijk enthousiast en we hebben weinig hints hoeven geven. De voorbereidingen zijn wel even werk maar het is het zeker waard. Alle vrienden kregen te horen over de speurtocht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Moeder van 2 kinderen
- tamara
Erg leuk!
Hoe zou je Speurfactory beoordelen?
- Joke wille
Mocht het goedkoper zijn, kocht ik er sowieso veel meer.. het was wel een super toffe ervaringen. Dus heel blij dat we er toch 1 kochten.. De kids vonden het geweldig!
- Tamara Mommersteeg
Superleuke en aantrekkelijke speurtocht! Niet duur, want je kunt het gewoon nog een keer gebruiken :)
- Wim Knijnenburg
Kleinkinderen hebben heerlijk genoten.
- Emmy Vrijsen
Emmy!