Ik bedacht last minute (22.45 u) dat ik de Paas-speurtocht (tip van een vriendin) wilde doen met de kinderen. Even savonds in alle rust voorbereiden lukte helaas niet want de speurtocht zat de volgende ochtend (8.08 u) pas in m'n inbox. Dat stond duidelijk vermeld, maar ik hoopte op sneller. Dus tip voor iedereen: beter bestel je wat langer van te voren. De speurtocht zelf was hardstikke leuk. Dochter van 6 was door het dolle heen. Dochter van 9 had alle puzzels snel opgelost, dus voor haar iets aan de makkelijke kant. Maar alles is beter dan binnen 5 minuten 20 paaseitjes in je wang proppen. 😅🤣 Aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rianne
- Danielle
Super leuke speurtocht. Ik had de speurtocht voor 4-5 jaar gekocht. Deze met mensen met een verstandelijke beperking gedaan en daarom wat aangepast , anders was het te moeilijk. Maar ze hebben genoten. Daarna met 2 kleintjes van 2 jaar en ook zij hebben genoten van de speurtocht naar de gekleurde eieren.
Hoe zou je Speurfactory beoordelen?
- Cynthia van Leeuwen
Was echt heel erg leuk om te doen! De kinderen hebben er ook zeer zeker van genoten!
- Gwendy Martlé
Leuk en duidelijk
- Sandra
Echt een leuke speurtocht / challenge voor onze dochter. Ze was super blij dat ze dit kon doen. Volgende keer weer.
- Astrid Sterk
Het was ontzettend leuk. Mijn kleindochters hebben genoten.