Ik had al een mailtje moeten sturen of het pakket voor een bepaalde datum bedoeld was. Want na mijn order was het ruisstil. Je krijgt niet eens een bericht dat ze er aan gaan werken. Maar ze hadden wel gehoor gegeven en de volgende dag was het er. Ik kreeg al een kapotte doos die wat geplakt was, wat ik al raar vond. Maar toen ik de doos open deed was ik erg teleurgesteld. Het pakketje zat in een veel te grote doos, waardoor het pakket alle kanten op kon vliegen. Het pakket voldeed niet zoals het op de site afgebeeld staat. Geen opvulling. Spullen waren in het mandje gekwakt en nog niet eens een cellofaan erom. Zat alleen een stuk bubbelplastic om. Had een mail gestuurd, kreeg wel een mail terug, maar niet voor een oplossing gezorgd. Slechtste cadeau wat ik nu moet geven. Dus is geen aanrader om hier te bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica Moerland
- GEM Braber-van der Pol
De bestelling heb ik gedaan op 25 oktober en deze kwam pas aan op 10 november. Op zich vind ik vertraging niet zo erg maar hier werd helemaal niet over gecommuniceerd. Ik nam zelf na een week per mail contact op en kreeg als antwoord dat de bestelling over twee dagen zou worden verzonden maar toen duurde het nog een dag of tien, zonder ook maar een enkel berichtje van jullie kant. Het probleem is jullie gebrek aan communicatie. Dit was dus de eerste en de laatste keer dat ik iets bij jullie heb gekocht.
Hoe zou je Zeeuwseproducten.com beoordelen?
- Nieke Korbee
snellere levering
- Heino Van Ophuizen
Duidelijke site. Snelle levering
- J de Wit
Na een mailtje dat ik het artikel graag binnen 2 dagen zou willen ontvangen, kreeg ik heel snel een mail terug en het artikel kwam inderdaad binnen 2 dagen ipv binnen hun standaard langere leveringstijd. Goede service op maat dus!
- RodeKo
Traag, overprijst, slordig verpakt.