Snelle levering, leuk ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij. De LED kaarsen zijn van goede kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique Haker
- Ellen Rienmeijer
Wat een feestje om de bestelling uit te pakken een cadeau op zich En dan die mega fantastische lamp wauw Gisteren gelijk opgehangen en s’avond mijn verjaardag gevierd veel reacties dus denk dat je nog meer bestellingen kunt verwachten 🎉🎉vr
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Pascal Luiten
Geweldige snelle service, na niet werkende kaarsen te hebben ontvangen. Kreeg ik zonder gedoe nieuwe opgestuurd. Waarvoor dank
- Nienke Drent
Een lamp en lichtbron besteld heel mooi, alleen al hoe het was ingepakt was een feestje !
- Roxanne
De bestelde items werden echt Superleuk ingepakt geleverd, een feestje om open te maken met een leuk handgeschreven kaartje erbij! En als je vragen hebt over de producten wordt er ook vrijwel gelijk gereageerd via IG.
- Marieke Nicolai
Geweldige service, vragen werden goed beantwoord! Ik heb een lamp en een katrol besteld! Heel erg mooi product, handgemaakt, ik ben er erg blij mee! De lamp en katrol werden als een cadeautje tijdig geleverd! Al met al een aanrader!