Snelle levering, leuk ingepakt, mooie artikelen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marloes Hendrickx
- Sylvia Bos
Kandelaar besteld, ontzettend blij mee! Ook mooi ingepakt
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Geesje Zuidema
Het was mooi ingepakt, een kadootje op zich. Maar wel jammer dat het in zo'n groot pakket zat. Het had anders ook als brievenbuspost verzonden kunnen worden.
- Stephanie De Boeck
Mooie spulletjes en super mooi verpakt ❤️blij dat ik ik webshop gevonden heb. Heel hartelijk bedankt en veel succes.
- Peter Verbiest
Snelle en goede service. Leuke producten voor een goede prijs
- Chris Been
Goed product, en volgens afspraak geleverd