Zo leuk om een pakket van liefsvanemma te ontvangen, heel veel aandacht aan t inpakken, hier zat ook persoonlijk kaartje bij. Super tof emma. O ja de led dinner kaarsen zijn super, gelijk nog 4 besteld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen Sinke
- Miranda Versluijs
Super mooie led kaarsen gekocht. Snelle verzending en leuk ingepakt. Veel complimenten over gekregen. Ik denk dat er een aantal nieuwe bestellingen geplaatst gaan worden door enthousiaste vriendinnen 😉.
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Mariët Elbersen
Super leuke site, snelle levering en erg leuk verpakt..ik ga zeker nogmaals bestellen 👍👍
- Beertie Mulder
zag er zo mooi uit. leuk verpakt, lief kaartje erbij. super.
- M Vreekamp
Super mooie kaarsen en heel mooi en met liefde ingepakt. 🤗
- Esther Kasse
Snelle levering, heel mooi ingepakt en wat een leuk sfeertje in huis met de prachtige kaarsen van Emma!