De bestelling was met heel veel liefde ingepakt en de artikelen zijn van hele goede kwaliteit. Ik ben blij met mijn bestelling en zal zeker vaker bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Didi Roks
- Doranne Verheij
Snelle levering en keurig verpakt met een persoonlijk kaartje erbij!
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Eileen Scholtes
Product was uitverkocht maar vroeg of ik een wilde hebben die al uit de verpakking was. Doet er dus alles aan om je te helpen. Verpakt super leuk waardoor je een volgende keer weer wilt bestellen :) Ga zo door!
- Sanne Fabries
Hele mooie kaarsen. Alles wordt snel verzonden en het openmaken van het pakketje is echt een feestje, zo mooi als het is ingepakt. Ik kom zeker terug wanneer ik weer meer nodig heb☺️
- Royal Beauty Stramproy
Mooie producten! Super leuk ingepakt ook! En snel in huis!!!
- Estrella Kort
Lief persoon! Mooie producten en een snelle levering