Als een kadootje, zó mooi ingepakt! Het product is heel mooi en kwalitatief goed, precies zoals op de foto’s op de site. En niet te vergeten…heel snel geleverd! Helemaal top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- AW Oldeboom
- Inge
Super snelle bezorging. Zo snel kwam echt als een verrassing. Het uitpakken is letterlijk een cadeautje voor jezelf. Zou al m’n bestellingen wel zo willen ontvangen.
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Irene
Snelle levering! En bij het uitpakken was ik helemaal happy met het zien van de dippies💗
- Jocelyn Pires
Snelle verzending van de kleurkaart.
- Janaina Santos Lomb
In Love ❤️
- Nicole Croonen
Super mooi blij mee!!