Hele goeie service en echt een kadootje als het thuis bezorgd wordt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sharon Hendriks
- Jurrina Potze
Ik kan niet anders zeggen dat de communicatie super goed verliep, doordat de uitgekozen lichtbron er niet was even contact gehad. De lamp is prachtig en zorgvuldig ingepakt, je aankoop als cadeau ingewikkeld met pakpapier met nette vouwen en als bonus staat de lamp GEWELDIG, een eyecatcher. Ik zou zeggen niet twijfelen over je aankoop, maar doen!
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Ilona Verharen
Heel mooi product en met aandacht ingepakt met een persoonlijke boodschap! Super leuk om te ontvangen :)
- Claudia Verhorst
Heel goede service, correct en persoonlijk. Denkt mee met de klant. Mooie producten. Vriendelijke en duidelijke communicatie.
- Grietje van veen
Mooie kleur en goede kwaliteit!
- hanna geraerts
Netjes verpakt met een persoonlijk kaartje. Top dat er snel gemaild terwijl ik zelf nog niet door had dat er met de betaling iets niet klopte.