Ivm vakantie duurde het wat langer voordat mijn pakketje er was maar dat stond keurig vermeld. Nadat Emma weer thuis was had ik de lampen binnen een paar dagen in huis. Netjes verpakt, persoonlijk kaartje erbij. Dat maakt net het verschil. lampen gekocht die op 3 standen te gebruiken zijn. Perfect!! Wat een geweldige lampen. Zonder extra app of bridge te gebruiken. Ik ben er heel.blij mee!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska
- Sandra Teekens
Prachtige producten en ook nog eens heel mooi en persoonlijk ingepakt! Echt fantastisch 🤩
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Belinda Elshuis
Goede levering en leuke produkten!
- Cynthia Ippel
Altijd een cadeautje om te ontvangen. Zo leuk! Staat nog steeds ingepakt, zonde om uit te pakken! Service altijd super en fijn contact!
- Nicolette Versluys
Wat een fantastische lampen! Zo mooi! Een laatste bestelling werd nog net voor de vakantie verzonden, topservice! Leuk contact en geweldige artikelen! Ik ben fan!
- Annelies Hoogers
Goede service, heel erg leuk ingepakt !