Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Liefs van Emma heeft 471 5 ster reviews 471
Liefs van Emma heeft 18 4 ster reviews 18
Liefs van Emma heeft 1 3 ster reviews 1
Liefs van Emma heeft 0 2 ster reviews 0
Liefs van Emma heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Melanie van Mildert

    Wat leuk om naar uit te kijken zo'n DIY pakket. In de mail stond netjes aangegeven dat de levering wat langer kon duren, maar mijn pakket was al snel binnen. Wat een feestje om uit te pakken. Het was namelijk erg leuk ingepakt en alle beschrijvingen zaten er bij en ook werd er een mail met instructievideo toegestuurd. Kortom echt een aanrader. Veel kleuren om uit te kiezen, dus altijd wel wat passends bij je interieur en erg leuk om de knooptechnieken onder de knie te krijgen. Dit smaakt naar meer!

  2. MGGM vd Broek

    De tweede keer dat ik een touwlamp bij haar bestelde. Ze zijn zo mooi! Ze pakt alles als cadeautje in, prachtig! Superfijn als je het meteen weg wilt geven. Deze ronde cadeautje van Naif erbij. Heel attent! Echt heel tevreden over service. Supersnel in huis.

  3. Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?

  4. Gitte Vercruysse

    De levering was snel en hoe leuk was het om de doos te openen 🤩. De bestelde items waren zo mooi ingepakt, echt top en natuurlijk het kadootje niet vergeten 🙂. Superblij met mijn aankoop. Zeker voor herhaling vatbaar 🥰

  5. Corien Buist

    Ik maakte een fout in mijn bestelling dat direct werd gezien. Ik ben direct gebeld om de bestelling opnieuw door te nemen. Ik waardeer LiefsvanEmma omdat ze de tijd neemt en echt enthousiasme uitstraalt over haar product. Daarnaast neemt ze de klant super serieus! Het resultaat is ook echt heel mooi, dankzij de fijne hulp in het kiezen van juiste licht.

  6. Daphne Meerman

    Super blij met de prachtige lamp en ronde haak!! & zo lief dat presentje er bij! Nog eerder geleverd dan op de site stond, dus dat was een extra leuke meevaller!

  7. Chantal Laan

    De haak was mooi verpakt en er zat een lief berichtje bij. Erg persoonlijk. Echt een aanrader!