Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ErkendMatras heeft 717 5 ster reviews 717
ErkendMatras heeft 98 4 ster reviews 98
ErkendMatras heeft 21 3 ster reviews 21
ErkendMatras heeft 7 2 ster reviews 7
ErkendMatras heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gery Ruitenburg-Erné

    Zeer tevreden, het duurde even voordat de bestelling geleverd werd, maar dat kwam door de speciale maten van de Topmatras! Maar toch snel geleverd! Dank jullie wel voor de goede Service!

    Reageer
  2. Jos van den Berk

    Het matras is prima, maar heb wel 4 weken op moeten wachten

    Reageer
  3. Hoe zou je ErkendMatras beoordelen?

  4. Liesbeth Kingma

    Snelle levering, we hebben de topper nu 2 wk en we slapen heerlijk. Geen last meer van mijn rug. En het voordeel is dat we de topper kunnen draaien. Zowel stevig als soepel en ook nog apart van elkaar. Een heel groot voordeel vind ik dat. Datum van ervaring: 05 mei 2023

    Reageer
  5. Nico Leliveld

    Snelle levering topper en bevalt goed.

    Reageer
  6. iggie van lubek

    Snelle service, duidelijke persoonlijke en vriendelijke communicatie, ook rondom het inruilen van een van de twee matrassen vanwege de voorkeur voor een iets steviger matras

    Reageer
  7. Guido Egas

    Hoewel ik op de verkoopwebsite exact mijn lichaamskenmerken en wensen had ingevuld, kreeg ik een zeer matig matras waar ik erg slecht op kan slapen. Als zijslaper heb ik al snel last van mijn heupen en schouders gekregen en word steeds vroeg wakker en zweet ik veel op dit matras. Het gebruikte koudschuim is te hard, het gebruikte traagschuim ligt niet echt lekker en de veren zijn ook niet echt goed. Toegegeven dat de matrassen niet duur zijn, maar naar mijn mening kun je beter de goedkopere matrassen links laten liggen. Wel zijn de medewerkers van ErkendMatras, die ik gesproken heb, zeer vriendelijk en begripvol. En uiteindelijk heb ik ook mijn geld teruggekregen.

    Reageer