Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ErkendMatras heeft 717 5 ster reviews 717
ErkendMatras heeft 98 4 ster reviews 98
ErkendMatras heeft 21 3 ster reviews 21
ErkendMatras heeft 7 2 ster reviews 7
ErkendMatras heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mariette

    Fijn om je eigen voorkeuren aan te kunnen geven. Sinds ontvangst lekker geslapen.

    Reageer
  2. D. van Daalen

    Bestelling geleverd in de afgesproken levertijd Kwalitatief zeer goed Goede prijsverhoging

    Reageer
  3. Hoe zou je ErkendMatras beoordelen?

  4. Isaac

    Uiteindelijk zijn we voor de PRO+ gegaan die niet op de site stond vermeld, was wat duurder maar het slaapt echt heerlijk. Een aanrader!

    Reageer
  5. Edwin Van Heijnsbergen

    Fijn bedrijf en mooie en duidelijke site waar je zelf je toppermatras helemaal naar wens kan laten samenstellen en snelle levering gewoon Top👌👍

    Reageer
  6. Kristel van Moorsel

    In oktober er topper besteld bij Erkend Matras. In eerste instantie vond ik deze nog te hard, aangezien ik ernstige nek en schouder klachten had. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klanten service en verteld dat ik dacht dat het voor mij nog steeds te hard was, zij raadde mij toen aan de allerzachtste samenstelling te proberen. Matras werd diezelfde week nog gewisseld en slaap nu weer heerlijk helemaal pijn vrij. Ik ben dus ontzettend tevreden met deze topper.

    Reageer
  7. PMulders

    Op 19 feb ontving ik de bestelde topper van EM, deze kwam vervuild en beschadigd aan. De volgende dag heb ik per e-mail contact opgenomen met de klantenservice en daarbij foto's toegevoegd als bewijs. Tot mijn verbazing kreeg ik geen enkele reactie. Op 28 feb heb ik een herinneringsmail gestuurd, in de hoop dat ze alsnog zouden reageren met een oplossing. Helaas bleef ook deze e-mail onbeantwoord. Ik vind het ronduit teleurstellend hoe dit bedrijf omgaat met klantenservice. Niet alleen wordt er een beschadigd product geleverd, maar vervolgens wordt er ook helemaal niet gereageerd op klachten.

    Reageer