Goede, duidelijke communicatie en fijn meedenken en advies!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eline Berger
- Jasja Weistra
Bestelling was snel bezorgd en netjes ingepakt met een handgeschreven kaartje. Het bestellen ging eenvoudig en de producten voldoen aan de verwachting.
Hoe zou je Thuismusje beoordelen?
- Anneleen
Wat ontzettend leuk ingepakt en dan ook nog een persoonlijk berichtje erbij...Een feestje om je bestelling uit te pakken!
- Louise Henderikx
Goede en snelle levering met een persoonlijk kaartje.
- Elisabeth
Snelle service, het pakje is een cadeautje op zich. Het adressenboekje was mooi ingepakt, een leuk kaartje erbij. Helemaal top! En het boekje zelf is gewoon schattig.
- Linda
Goede service, leuk verpakt, ik kreeg er een lief en hartverwarmend kaartje bij! Webshop is overzichtelijk en makkelijk. Kortom een echte aanrader!!