Ik heb een kado 2x gekregen....dus stuur het terug. Wat denk je mag ik weer 3,95 betalen...slechte service. Hier had ik al verzendkosten en nu ook nog retour kosten. Jammer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca Van breugel
- Eriënne Simons-Appels
Ik zou deze webshop absoluut aanraden. Leuke producten voor leuke prijsjes. Snelle verzending en goede kwaliteit!
Hoe zou je Thuismusje beoordelen?
- Jurian
Gewoon via de shop bestellen ipv bol. Top service!
- Michelle Van der Kolk
Er wordt goed mee gedacht, erg goede service!
- Marianne
Vlot binnen. Ontzettend leuk verpakt! Echt een persoonlijk cadeautje!
- Susanne Wagemans
Leuke producten en heel snel verzonden