Leuke spullen en wordt er blij van hoe het is ingepakt. Er is tijd en aandacht aan besteed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Belinda Corneth-Linders
- Bettine Mulder
Op tijd geleverd. Mooi ingepakt.
Hoe zou je Thuismusje beoordelen?
- Juliette
Hele goede service. Mijn bestelling (via bol.com) was niet aangekomen, contact opgenomen en werd meteen opnieuw verzonden. Het was toen snel binnen en goed verpakt en product zoals verwacht.
- Anita Ponse
Leuke producten en hele snelle verzending!
- Anoniem
Leuke, mooie, kwalitatief goede producten. Niet te schreeuwerig design. Snelle verzending. Mooi ingepakt met persoonlijke boodschap. Zeker een aanrader!
- Daisy Valkenburg
Hele leuke spullen en goede kwaliteit!! 🥳