je ontvangt wat je ECHT besteld hebt. Netjes verpakt met een groet.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maryla van Uum
- Sonja De Buyser
Snelle levering, netjes verpakt en ingepakt. En niet onbelangrijk het is net zoals op het voorbeeld.
Hoe zou je we are Golden. beoordelen?
- Janneke Boeder
Mooie spullen die je niet overal vindt!!
- Paula Van dis
Snelle levering, mooi product en goed verzorgd.
- Ceciel Raaij
Snelle levering en bevalt heel erg goed. Ook heel leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat.
- Joost van der Mel
Goede service met een handgeschreven kaartje, fantastisch!!