Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
we are Golden. heeft 180 5 ster reviews 180
we are Golden. heeft 6 4 ster reviews 6
we are Golden. heeft 1 3 ster reviews 1
we are Golden. heeft 0 2 ster reviews 0
we are Golden. heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rina

    Wat een prachtig resultaat! Kerstbal van acryl met vingerafdruk en naam. De kerstbal is niet alleen heel mooi en persoonlijk, maar ook van uitstekende kwaliteit.

    Reageer
  2. Peggy

    Levering was redelijk snel. Zag op etboog leuk uit. Maar oogt goedkoop. Vond het achteraf te duur en weinig kwaliteit. Zat ookneennlichte beschadiging op. Dus een eenmalige koop.

    Reageer
  3. Hoe zou je we are Golden. beoordelen?

  4. Ann Weyn

    Het gegraveerde vogelkastje ziet er prachtig uit! Heel erg blij mee :).

    Reageer
  5. Monique

    Snelle levering, prachtig resultaat ❤️

    Reageer
  6. Stacey Kettenes

    Ik bestelde een acryl naam voor in de kamer van mijn zoon. Deze is precies zoals ik had gehoopt! Mega snelle levering en vriendelijke service. Ik ben heel erg blij! Bedankt

    Reageer
  7. Mieke Groeneweg-Donk

    Bloemen-pers op naam viel zeer in de smaak!

    Reageer