Wat een prachtig resultaat! Kerstbal van acryl met vingerafdruk en naam. De kerstbal is niet alleen heel mooi en persoonlijk, maar ook van uitstekende kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rina
- Peggy
Levering was redelijk snel. Zag op etboog leuk uit. Maar oogt goedkoop. Vond het achteraf te duur en weinig kwaliteit. Zat ookneennlichte beschadiging op. Dus een eenmalige koop.
Hoe zou je we are Golden. beoordelen?
- Ann Weyn
Het gegraveerde vogelkastje ziet er prachtig uit! Heel erg blij mee :).
- Monique
Snelle levering, prachtig resultaat ❤️
- Stacey Kettenes
Ik bestelde een acryl naam voor in de kamer van mijn zoon. Deze is precies zoals ik had gehoopt! Mega snelle levering en vriendelijke service. Ik ben heel erg blij! Bedankt
- Mieke Groeneweg-Donk
Bloemen-pers op naam viel zeer in de smaak!