4 November heb ik een brievenbusborstel met klep besteld, deze is nog steeds niet geleverd. Het is nu al 6 weken geleden en heb nog steeds niks gehad. 18 November heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice, via het contact formulier op de website. Nadat ik op 28 November een geschil heb gestart, kreeg ik een mail dat het aan hun systemen lag. Daarna niks meer van ze vernomen Ze innen wel je geld, maar ze sturen niks op. Heel vreemd. Lijkt een beetje op een malafide website. Ze beloven webwinkelkeur dat ze contact met me opnemen, maar dat gebeurt niet. Ik heb besloten aangifte te doen bij de politie. Bekijk alle reviews. Ze leveren niks of het is kwalitatief heel slecht. Bestel hier niks! Is weggegooid geld.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2022 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Omer
- Anita
Ik ben op de website terecht gekomen via de energiecoupon van de gemeente. Ik ben lang bezig geweest om passende producten voor mijn huis uit te kiezen. Vervolgens kon ik niet eens bij mijn winkelmandje komen via de mobiele website. Uiteindelijk heb ik alles opnieuw moeten doen via de laptop, anders kon ik onder geen mogelijkheid bestellen. Verzending duurt 6 dagen, ik was al vergeten dat ik besteld had. En bij de track&trace staat mijn eigen achternaam bij de verzender. Wat best raar en misleidend is. En de andere e-mail die verzonden is met dat het pakket onderweg is, komt van LMAD. Ik vond deze mail meer op phishing lijken dan een officiele mail van de webshop waar ik besteld heb. De producten zelf komen als het goed is vandaag aan, hier kan ik nog geen mening over geven.
Hoe zou je Besparen doen we samen beoordelen?
- Jo
Hele slechte klantenservice, zeer onvriendelijk
- Danny Edens
Goede service snel binnen
- Jeannette
Weinig keus in soort verlichting 1 lamp was stuk. Misschien teveel commentaar terwijl je het gratis krijgt,maar jammer als het niet voldoet aan wat je nodig hebt. De bezorging was snel en goed geregeld.
- petra geverink-hoeben
Nog steeds geen reaktie over mijn bestelling, telefonisch niet te bereiken