Tot nu heerlijke gerechten
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneke Meekel
- Hoed
Zowel levering als het eten zelf zijn prima de luxe. Wat wel handig zou zijn is een vermelding op de maaltijd hoe te verwarmen. Kan simpel met een sticker en je hoeft niet elke keer naar de site voor instructies.
Hoe zou je The Cool Market beoordelen?
- Edith Braspenning
niet van toepassing
- Marja
Het eten was nog koud na de oven. Maaltijd was redelijk, maar niet bijzonder
- Olivier
Onwijs lekker en kwalitatief van het aller hoogste niveau. Hele goede communicatie en top service. Ben zeer tevreden
- Rene
De heerijkste gerechten, altijd topkwaliteit en geweldige service!