Supermooie producten, goede service en hele vriendelijke eigenaresse.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vanessa Hennen
- Elke
Heel fijn contact gehad! Bestelling was snel geleverd en super mooi verpakt. Mijn hond is blij!
Hoe zou je Frenkies & Friends beoordelen?
- Cindy
Hele fijne en persoonlijke service en nazorg. Producten waren heel netjes ingepakt. Muesli heeft een hele leuke verjaardag gehad met haaf birthday cookies en slingers. Bedankt!
- Cherille Bronckers
Zag er goed uit. Netjes verpakt. Verzending duurde wel langer dan ik had gedacht
- Linda Maaijen
Snelle levering, leuk verpakt. Een klein feestje in een doosje met een persoonlijk kaartje en koekjes voor de hondjes 🥰
- molly & me
Altijd geweldig!