Volgende dag geleverd! En top produkten!👍🏻👍🏻👍🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna
- Marga Ross
Supersnelle levering van het bestelde product
Hoe zou je IMPERIO Cosmetics beoordelen?
- Miranda
Ik bestel al een tijd bij Imperio Cosmetics en kan echt niet meer zonder. Echt een hele goede service. Geen vraag is teveel en altijd correct antwoord. Nu toch ook maar de haar mascara erbij besteld. Heb geen twijfel dat ook dit product aan mijn verwachtingen voldoet. Ik gebruik de verstuiver met haarvezels zodat ik ook gericht de plekken kan verstuiven zoals mijn kruin die altijd bloot ligt. Nu ook de haar mascara voor de zijkanten genomen. Moet het nog uitproberen maar zoals ik al eerder zei heb ik daar geen twijfel over. Is vast net zo fantastisch. Kortom een fantastisch product.
- Mariska
Ik heb uitgroeipoeder besteld om te kijken of ik mijn dunne haar, vooral in het gebied boven op mijn hoofd, wat zou kunnen camoufleren. Wist niet precies welke kleur geschikt zou zijn en of het effect zou hebben, dus een beetje op de gok besteld. Ik had het heel snel binnen en heb wat kleurpoeder gedept tussen mijn haar op de plekken waar mijn hoofdhuid het meest zichtbaar is. Ik voelde mij direct blij met het resultaat. Natuurlijk is mijn haar niet voller omdat het om uitgroeipoeder gaat en niet om haarvezels, maar ook je hoofdhuid krijgt wat van de kleur mee dus schijnt je hoofdhuid minder door je haar heen. Ik had alleen niet de juiste kleur en nadat ik dit via een mail had aangegeven werd er direct een andere kleur opgestuurd. Geheel kosteloos! En de volgende dag al in huis. Later heb ik nog een andere kleur besteld omdat ik op advies van mijn kapster samen op de site heb gekeken en zij mij geadviseerd heeft welke kleur nog beter zou passen. Ook mijn kapster vond het een goed product en mooi en praktisch verpakt.
- Marga
Zeer goede service en ik ben super blij met het resultaat van de haarvezels (donkerblond ) en haarspray ik had veel geld uitgegeven voor mijn haar, en na dat ik de haarvezels heb geprobeerd voel ik mij weer meer mijzelf ( door dat ik chemo heb gehad heb ik dun haar en kale plekken over gehouden ) Ik kan wel huilen van geluk dat dit bestaat en voel mij veel zekerder ook als ik in de rij staat en als iemand achter mij stond had ik altijd het idee dat ze mijn kale plekken zagen en dat heb ik nu niet meer DANK voor dit product eindelijk gevonden wat ik nodig had. Het blijft goed zitten en je ziet geen verschil tussen echt haar en vezels
- Chantal
Fijne producten, ben er erg blij mee! Geduldige Olaf 😉