Prettige winkel, fijn assortiment en altijd leuk ingepakt!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Donald Warlich
- Jannie Van dijk
Gekocht in de winkel, ontzettend goed geholpen. Zeer vriendelijke mensen en prachtig uitgebreid assortiment.
Hoe zou je mama's & meer beoordelen?
- Alice Van de water
Geweldige service. Mooie collectie. Top.
- Marrit
Snelle service en hele leuke collectie. Zeker een aanrader!
- Petra van Delft
Leuke en veelzijdige collectie. Goede service.
- Christa Koek
Goede service en je bestelling staat altijd snel klaar. Lieve en klantvriendelijk personeel die met je mee wil denken. Fijne winkel!