Geweldige service en prachtige producten. Zijn mijn meisjes en ik heel blij mee!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Talitha Van Essen
- Kelly Dedden
Geweldige service! Ook voor cadeautjes wordt je goed geholpen, zodat je altijd een origineel cadeautje bij je hebt die de ontvanger (waarschijnlijk) nog niet heeft. :)
Hoe zou je mama's & meer beoordelen?
- Eline Mengede
Altijd fijne service!
- Kornelia Snijder
Hele fijne service, ontzettend blij met de aankoop
- Miranda Prince
leuke collectie én altijd aardige, behulpzame dames
- Tiny Dijkstra
Altijd fijne hulp en een gezellig praatje!