Goed en vriendelijk geholpen
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henny Bijlholt
- Petra van Delft
Een mooie en gezellige winkel, leuke en diverse artikelen voor baby/ kind en aanstaande moeder. Fijn personeel en goede service! Een echte aanrader.
Hoe zou je mama's & meer beoordelen?
- Angela Hoogland
Fijne collecties, genoeg keus en goede & plezierige service.
- Kirsten
Wat een fijne service in de winkel en mooie kleding! Heel erg blij mee!
- Gerda
Goede service! Wordt altijd zeer vriendelijk geholpen. Altijd interesse en in voor een praatje. Veel keuze.
- Gwen
Altijd vriendelijk en eerlijk. Top service en heel veel leuks voor zowel mama als de kleine.