Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
GoedkoopAfvalcontainer.nl heeft 53 5 ster reviews 53
GoedkoopAfvalcontainer.nl heeft 6 4 ster reviews 6
GoedkoopAfvalcontainer.nl heeft 0 3 ster reviews 0
GoedkoopAfvalcontainer.nl heeft 0 2 ster reviews 0
GoedkoopAfvalcontainer.nl heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rick de Graaf

    Onlangs hebben we met volle tevredenheid een afvalcontainer besteld voor onze verbouwing. Na een fijn en helder telefoongesprek hebben we de container op de website besteld. Het bestellen is zo gebeurd. De container werd netjes volgens afspraak geplaatst. Toen de container vol was hebben we hem afgemeld en is hij de dag erna weer opgehaald. Al met al een goede ervaring met dit bedrijf.

    Reageer
  2. Anoniem

    In eerste instantie werd er een te kleine bak gebracht, dit kan uiteraard gebeuren en is niet direct een probleem. Echter werd door het bedrijf heel moeilijk gedaan om dit op de juiste manier op te lossen en probeerde hij mij eerder zelf op extra kosten te jagen. Het bedrijf is puur een tussenpersoon en heeft geen containers etc. in eigen beheer. Na contact te hebben gehad met de daadwerkelijke leverancier van de container was het zo opgelost. Mijn advies zou dan ook zijn om niet met dit bedrijf in zee te gaan en dan maar iets meer te betalen.

    Reageer
  3. Hoe zou je GoedkoopAfvalcontainer.nl beoordelen?

  4. Lucky

    Goede snelle betrouwbare service

    Reageer
  5. theo berkhof

    Goede en duidelijke site met een zeer groot aantal containers voor diverse afvalstromen. Was makkelijk te vinden op internet en ook makkelijker dat men gewoon in drie termijnen dit kan betaald voor gezinnen met een kleiner beurs

    Reageer
  6. Perez

    Zeer tevreden met de service! Ik heb onlangs een afvalcontainer besteld en alles verliep vlekkeloos. De container werd keurig op tijd geleverd en opgehaald. De chauffeur was vriendelijk en professioneel. Ook de klantenservice was goed bereikbaar en dacht met me mee over het juiste formaat container. Echt een aanrader voor iedereen die snel en zonder gedoe van zijn afval af wil!

  7. Sjoer van der Ploeg

    Geschil is uiteindelijk opgelost.