Leuke producten, snelle levering, heel mooi ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvette
- Nina
Snelle levering, en heel lief een extra cadeautje en briefje erbij. Super service, dankjewel!
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Femke Luijbregts, raamsdonksveer
Leuke traktaties, snelle levertijd. Keurig verpakt en vriendelijk geholpen.
- Annick Oudenhoven
Vandaag de bestelling binnengekregen. We zijn er erg blij mee, wat een service en leuk ingepakt. Heel erg bedankt! Een tevreden klant hier!
- Lizanne van Zyl
Very happy with our order!
- Wendy Van Vorsselen - Ravestein
Snelle levering, netjes verpakt