the quality of the gifts is excellent. but the delivery took about a week, which does not correspond to 1-2 days, at least stated on the website. this is disappointing. if i knew the truth, I would have ordered the gifts in advance. the gifts are great! thank you very much!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Viktoriia Kislitsyna
- Nathalie Peters
Leuke traktaties, betaalbaar en goede service.
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Irene Hop - van den Berg
Alles weer leuk verpakt! Snel binnen en weer een leuk briefje en nog wat leuke hebbedingetjes erbij!
- Suzanne Pierneef
Goed verpakt en snelle levering! Zeer tevreden.
- Jetske
geweldige traktatie voor mijn dochter, op een zondag gemaakt en afgehaald hier in het dorp, en deze webshop doet ook aan verzending kan het iedereen aanraden kwaliteit en ook klantvriendelijkheid en leuk assortiment
- Estefania Oviol Robles
Alles goed