Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Traktaties en bedankjes in style heeft 304 5 ster reviews 304
Traktaties en bedankjes in style heeft 17 4 ster reviews 17
Traktaties en bedankjes in style heeft 6 3 ster reviews 6
Traktaties en bedankjes in style heeft 1 2 ster reviews 1
Traktaties en bedankjes in style heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mila

    Ik was hoogzwanger toen ik bestelling plaatste voor de verjaardag van mijn dochter en had ook gelijk besteld voor de afscheid paar weken daarna bij een ander groep. Nu in mijn kraamtijd pas bestelling geopend en zag dat er iets verkeerd is gegaan. Nu hebben alle bedankjes een sticker met verjaardag, terwijl er maar 1 bedankje zo had moeten zijn. Nu moet ik even een oplossing voor vinden in een korte tijd. Anders waren het 5 sterren.

    Reageer
  2. Turay Kurgan

    Goed!

  3. Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?

  4. Jose Goorden

    Snelle levering en duidelijk en lief contact via de mail

  5. Vasoula Kroon

    Wat een mega leuke traktatie, snel geleverd en er zat een heel leuk persoonlijk berichtje bij. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

  6. Priscilla

    Voor het eerst een traktatie besteld namens mijn zoontje die grote broer geworden is. Wat een mooie leuke traktatie en supersnel ontvangen thuis. Hier ga ik zeker vaker bestellen. Trotse broer heeft in de klas getrakteerd en de kinderen vonden het leuk en lekker.

  7. Alyson Siliquini

    Goede service, snelle reactie op vragen. Traktaties zagen uit zoals beloofd. Zoontje trots op zijn traktatie voor zijn klasgenootjes.