Ik was hoogzwanger toen ik bestelling plaatste voor de verjaardag van mijn dochter en had ook gelijk besteld voor de afscheid paar weken daarna bij een ander groep. Nu in mijn kraamtijd pas bestelling geopend en zag dat er iets verkeerd is gegaan. Nu hebben alle bedankjes een sticker met verjaardag, terwijl er maar 1 bedankje zo had moeten zijn. Nu moet ik even een oplossing voor vinden in een korte tijd. Anders waren het 5 sterren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mila
- Turay Kurgan
Goed!
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Jose Goorden
Snelle levering en duidelijk en lief contact via de mail
- Vasoula Kroon
Wat een mega leuke traktatie, snel geleverd en er zat een heel leuk persoonlijk berichtje bij. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.
- Priscilla
Voor het eerst een traktatie besteld namens mijn zoontje die grote broer geworden is. Wat een mooie leuke traktatie en supersnel ontvangen thuis. Hier ga ik zeker vaker bestellen. Trotse broer heeft in de klas getrakteerd en de kinderen vonden het leuk en lekker.
- Alyson Siliquini
Goede service, snelle reactie op vragen. Traktaties zagen uit zoals beloofd. Zoontje trots op zijn traktatie voor zijn klasgenootjes.