'Traktaties en bedankjes in style' is een aanrader! Voor mijn dochtertje heb ik hier afscheidstraktaties voor op de crèche besteld. Het was even afzien, omdat PostNL te kampen heeft met een gigantische drukte (had mijn bestelling een week van tevoren geplaatst). Gelukkig hebben we onze bestelling toch op tijd ontvangen. De kleine is ontzettend blij met de traktaties. Het zijn niet alleen de traktaties die top zijn, maar ook de service. Wiesje is goed bereikbaar en reageert snel op berichten. Ook denkt ze mee met de klant. Wij gaan zeker vaker hier bestellen i.v.m. toekomstige verjaardagen van de kleine.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Manuela Tegelaers
Het persoonlijke kaartje voor ik geweldig! Netjes bezorgt en super gemaakt!
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Joyce
Snelle levering ondanks de decemberdrukte. De traktaties zijn met met grote zorg en aandacht gemaakt. Aanrader !
- Rosaliyah Jutte
Geweldige service!
- Eline
Hele mooie traktaties! Hiermee kan ons zoontje mooi trakteren omdat hij grote broer is geworden! Heel erg bedankt.
- Zara Thabit
Geweldige service