Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Traktaties en bedankjes in style heeft 304 5 ster reviews 304
Traktaties en bedankjes in style heeft 17 4 ster reviews 17
Traktaties en bedankjes in style heeft 6 3 ster reviews 6
Traktaties en bedankjes in style heeft 1 2 ster reviews 1
Traktaties en bedankjes in style heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anoniem

    'Traktaties en bedankjes in style' is een aanrader! Voor mijn dochtertje heb ik hier afscheidstraktaties voor op de crèche besteld. Het was even afzien, omdat PostNL te kampen heeft met een gigantische drukte (had mijn bestelling een week van tevoren geplaatst). Gelukkig hebben we onze bestelling toch op tijd ontvangen. De kleine is ontzettend blij met de traktaties. Het zijn niet alleen de traktaties die top zijn, maar ook de service. Wiesje is goed bereikbaar en reageert snel op berichten. Ook denkt ze mee met de klant. Wij gaan zeker vaker hier bestellen i.v.m. toekomstige verjaardagen van de kleine.

  2. Manuela Tegelaers

    Het persoonlijke kaartje voor ik geweldig! Netjes bezorgt en super gemaakt!

  3. Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?

  4. Joyce

    Snelle levering ondanks de decemberdrukte. De traktaties zijn met met grote zorg en aandacht gemaakt. Aanrader !

  5. Rosaliyah Jutte

    Geweldige service!

  6. Eline

    Hele mooie traktaties! Hiermee kan ons zoontje mooi trakteren omdat hij grote broer is geworden! Heel erg bedankt.

  7. Zara Thabit

    Geweldige service