Wat een leuke traktatie! Snel in huis en heel leuk een handgeschreven kaartje en bedankje erbij. Volgende keer bestel ik hier weer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia De Waard
- Bernadette Posthuma
Fijne communicatie, goede afhandeling
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Susanne Kroeze-Borghuis
Goede service en leuke traktaties!
- Evelien Van Genechten
Geweldige service, antwoord snel op berichten. Artikel was zoals verwacht.
- Aarti Ramdin
Geweldige service en super snel geleverd
- Agnieszka
Goede service en contract. Snelle levering