De traktaties zijn altijd super leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Samantha Sivac Sanchez German
- A.a Van Den Eijkel
Geweldig, de traktaties waren heel mooi, goed en mooi ingepakt en met heelveel liefde Bedankt
Hoe zou je Traktaties en bedankjes in style beoordelen?
- Dominique Amatdjais
leuke traktaties met liefde gemaakt en ingepakt dat zie je ook,prijzen zijn ook betaalbaar. En niet te vergeten het handgeschreven kaartje super leuk!! . Ik zal in de toekomst zeker vaker bestellen. Ga zo door! Liefs Dominique
- Fleur
Snelle bezorging, super mooi ingepakt met persoonlijke noot en kleine presentjes en niet onbelangrijk: de koekjes zijn heerlijk! 5 sterren dus!
- Alida Nong
Niet zo snel geleverd zoals aangegeven maar goed verpakt en ze smaakten goed
- Tamara Toroman Hoteit
Everything was great, as expected. The kids were so happy with the little gifts! Thanks!