Danielle Bremen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Traktaties en bedankjes in style, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goede service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goede service
Hele fijne en mooie traktaties. veel keus en betaalbaar. Alleen jammer van het visite kaartje in elk pakje. Die moest ik eruit halen. Dat staat als mama niet zo tof. Dit is mijn geheim dat ik het niet zelf red. ;)
Goede prijzen voor mooie traktaties. Goede service en snelle levering.
Echt super bestel gauw weer ❤❤
Snelle levering, leuke traktaties!
Snelle reactie op vragen. Ook aanpassingen zijn mogelijk. Zeer snelle levering en heel leuk eindresultaat! De geboortetraktatie was een groot succes