Heel goeie service , als er iets niet klopte met ons postcode of de levering belde ze ons persoonlijk op . Vriendelijke mensen
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 2025 ingetrokken
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen en Christophe
- Gerard h
Snel geleverd . Kwaliteit goed . Ik had 2 knuffels en 4 fidgets besteld. Netjes verpakt.
Hoe zou je happy-trendz beoordelen?
- natasha & Ben
Snelle levering en netjes ingepakt. bedankt.
- Elin
Wat een waardeloos bedrijf en wat een waardeloze kwaliteit. Ik zie dat ik niet de enige ben die aanvankelijk niets ontving. Over gemaild; vlotte reactie dat ze het na zouden sturen. Opnieuw niets ontvangen, ook nooit een verzendbericht van hen of van een postbedrijf. Opnieuw gemaild dat ik het nu wel leuk vond en m'n geld terug wilde. Kort bericht dat ze het wel opgestuurd hadden. Gevraagd om een track en trace. Week niets van ze gehoord. Nóg maar een keer gemaild of ze nog van plan waren te reageren. Zonder daarop te reageren krijg ik opeens bericht dat het pakketje waarvan ik had aangegeven dat ik het niet meer hoefde, verstuurd was. Na nog een boze mail m'n geld terug gekregen. De bestelde mooshies die ik uiteindelijk ontving leken ook amper op de foto's en zijn van bagger kwaliteit. Heel ver weg blijven van dit bedrijf. Naschrift - jullie sturen niets op jullie sturen nog een keer niets op Als ik dat laat weten, zeggen jullie doodleuk 'wel opgestuurd hoor' en laten het daarbij- lijkt me zeer sterk als ik zelfs van de post geen verzendbericht krijg. Ik vraag om een track en trace om te achterhalen wat er dan met dat zogenaamd verstuurde pakket gebeurd is; jullie reageren een volle week niet. Ik vraag of er nog iemand gaat reageren; zonder te reageren sturen jullie dan eindelijk een pakje, terwijl ik m'n geld terug had gevraagd. En dan is de conclusie van whoever er hier reageert dat jullie er alles aan gedaan hebben om een fout te herstellen en ik gewoon nooit tevreden ben. Da's wel lef hebben hoor. Jullie hebben dit gewoon heel slecht aangepakt, fout op fout gestapeld en consequent slecht gereageerd. Ik plaats deze review niet om iets van jullie gedaan te krijgen maar om mijn ervaringen met anderen te delen. Daar zijn reviewsites voor. Jullie illustreren hier zelf keurig wat er mis gaat bij de klantenservice. Leer er iets van zou ik zeggen, dan blijft het bij één klant met een hele slechte ervaring. (tenzij ze mochi's bestellen waarschijnlijk, die zijn gewoon echt van slechte kwaliteit)
- Maud
De levering had vertraging maar was snel en netjes opgelost! Fijne communicatie en echt goede service!
- Nola Brouwer
Goede service, snelle levering. Vriendelijk personeel