Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
DEPLAY heeft 22 5 ster reviews 22
DEPLAY heeft 1 4 ster reviews 1
DEPLAY heeft 0 3 ster reviews 0
DEPLAY heeft 3 2 ster reviews 3
DEPLAY heeft 10 1 ster reviews 10

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Yvonne

    Goede service! Voor de verjaardag van onze jongste deze zomer kochten wij via de bekende verkooppartner een 3in1 xylofoon. Deze viel zeer goed in de smaakt. Helaas bleek na een tijdje een van de drums defect. Op zondagavond stuurde ik hierover een mail en kreeg binnen het uur een reactie, er was nog wat aanvullende info nodig. Nadat ik deze had gestuurd volgde snel een reactie dat ze dit graag voor me oploste door een nieuw product ter vervanging op te sturen. Deze kwam vandaag binnen. Kinderen weer blij dus mama ook blij.

    Reageer
  2. Lisa

    Voor de verjaardagen van onze dochters 2 Deplay Smart tablets besteld. Dit is de nieuwste versie die onlangs uitgekomen is. Ze worden aangeprezen als snel, maar niets is minder waar. Wat een miskoop! De tablets zijn ontzettend traag en haperen continu bij het afspelen van filmpjes. Dit resulteert in super gefrustreerde kinderen. Ook is het geluid knetterhard, zelfs de laagste geluidsstand. Het aanzetten van de tablets duurt ook enorm lang. Kortom: een ontzettende tegenvaller en niet blij met onze aankoop!

    Reageer
  3. Hoe zou je DEPLAY beoordelen?

  4. Marien

    accu slecht, performance slecht, gaat stuk bij het minste geringste. Contact met support is uitermate teleurstellend: algemene aanwijzingen en beroepen dat valschade niet onder de garantie valt. Van een KINDER tablet verwacht ik meer dan dat ie stuk gaat bij het minste geringste. Ik ben erg ontevreden.

    Reageer
  5. Yvonne

    Ik heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag 22 april dit betreft een kids tablet voor mijn zoontje zijn verjaardag, aansluitend gaan wij morgen op een lange autovakantie en dit was hier heel fijn voor geweest om mee te nemen voor hem. De bestelling zou op dinsdag 25 april geleverd worden jullie geven aan dat de track en trace aangeeft dat hij op dinsdag 25 april om 15:50 geleverd is. Inmiddels is het woensdag 3 mei en zit ik nog steeds te wachten op mijn bestelling. Wanneer wordt deze geleverd? Ik heb jullie honderden keren geprobeerd te bellen, ook te whatsappen, te e-mailen maar helaas nergens goed en duidelijk gehoor op gekregen. Afgelopen maandag 1 mei hebben jullie mij dit voor het laatst gestuurd per e-mail: Goedemiddag Yvonne, Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is, ik ga even overleggen met collega's of wij iets voor je kunnen betekenen op het moment. Speelse groet, Dennis van DEPLAY Helaas heb ik hier wederom na 3 e-mailtjes die ik jullie teruggestuurd heb nog steeds niks op vernomen! We zijn nu 11 dagen verder en ik ben nogsteeds aan het wachten, het gaat hier wel om een bedrag van €179,55 dat is niet niks voor mij! Ik hoop dat ik via deze weg toch eindelijks eens iets terughoor op al mijn berichten. U kunt mij mailen op: yvdlee@outlook.com U kunt ook mijn whatsapp berichten beantwoorden. Met vriendelijke groeten, Yvonne

  6. Martin kerkhoff

    Een zeer slechte trage tablet duurt lang voor die een app laadt. Netflix moet je meerdere keren opstarten en afsluiten voor je de app werkend heb bij veel games app loop de.muziek door als je de app afsluit

  7. Erik

    Waardeloos langzame tablets en totaal geen coulance m.b.t. retour policy binnen 14 dagen als je het op tijd voor de feestdagen aanschaft. De tablets (2 stuks) starten tergend langzaam op, spellen starten niet op of lopen telkens vast. Resultaat gefrustreerde kinderen en ouders en een totale miskoop.

    Reageer