Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Offisk.nl heeft 15 5 ster reviews 15
Offisk.nl heeft 0 4 ster reviews 0
Offisk.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Offisk.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Offisk.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Blickle Wielen B.V.

    Goede service, geweldige persoonlijke aandacht voor vragen en mogelijkheden.

  2. Labos B.V.

    Goede service, aardige mensen, keurige garderobe kasten.

  3. Hoe zou je Offisk.nl beoordelen?

  4. Michel van Koffie Compleet

    Top service, s'ochtends gebeld, s'middags een demo stoel om uit te proberen...

  5. Daan Groen

    Snelle en heldere communicatie. Oplossing- en service gericht. Verkeerd product besteld (deels door een onduidelijkheid op de website) maar direct zonder problemen opgelost. Klasse!

  6. Peter de Mol

    Prima service. De stoel die ik besteld had via bol.com kon tijdelijk niet geleverd worden. Nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik onmiddelijk antwoord (in het weekend) en een dag later kon ik voor dezelfde prijs een luxer exemplaar bestellen voor dezelfde prijs als de oorspronkelijke stoel. Weer een dag later werd de stoel geleverd. Zit prima trouwens!

    Reageer
  7. Michelle

    Een betere service en vriendelijker personeel kun je niet tegenkomen! Daarnaast kwalitatief erg goed product. Ik had een vraag over de diepte van een sta-zit bureau en belde hierover (de poot moest namelijk niet dieper zijn dan 60 cm). De heren van Offisk gaven aan dat dit geen probleem was. Toen het bureau geleverd werd bleek de poot toch dieper. Ik baalde enorm en dacht het hele ding weer terug te moeten sturen. Niets was minder waar, één telefoontje en de mannen van Offisk gingen aan de slag. In plaats van het zien als een probleem (of wat bij een winkel nog vaker gebeurt: 'mijn' probleem - en zoek het maar uit) zagen ze het als een leuke uitdaging en een leermoment. Ze kwamen even langs om te kijken hoe en wat de bedoeling was en hebben het hele probleem meteen opgelost door de voeten van de poten op maat te laten maken. Deze pasten ontzettend goed bij de stijl van het bureau en waren eigenlijk nog mooier dan de originele poten (welke ik ook gewoon mocht houden voor als ik een keer een dieper blad wilde). En deze had ik binnen een stek van nog geen 2 weken alweer bij mij thuis liggen. Ze kwamen daarna ook langs om te checken of het bureau met de nieuwe poten inderdaad nog steeds stevig en het bureau nog kwalitatief naar wens was. Of deze oplossing helemaal naar mijn zin was? Nou en of! Helemaal top! En afspraak was afspraak, ze hebben dit allemaal gedaan zonder ook maar een cent extra te rekenen. En nu? Nu bieden ze de kortere poten waarschijnlijk tegen een kleine meerprijs aan op de website, voor de volgende klant die op zoek is naar een gelijke oplossing. Dus zelf hebben ze ook het leermoment goed benut! Knap staaltje omdenken en TOP service!