Mooi verf voor een goede prijs! Daarnaast is de klantenservice TOP! Er waren wat problemen met de levering (door DHL). Vanbeton was makkelijk in contact en dacht mee in oplossingen. Heel fijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene Ayop
- John Steenkist
Een top verf wat goed en snel is geleverd
Hoe zou je Van Beton beoordelen?
- Jan Zwering
Snel geleverd. Goed resultaat.
- Raha Naseri
Ben heel tevreden met de verf en de levering en service, alleen zou beter zijn geweest als er mini potjes van de kalkverf als tester beschikbaar waren zodat ik kon op voorhand verschillende kleuren vergelijken.
- Marjoke Bal
Goede service snel verzonden
- Lisa May Sierag
Goede service, maar de berekening van hoeveel verf je nodig hebt kopt totaal niet. Volgens de berekening zou ik namelijk 1L teveel over moeten houden, maar in werkelijkheid kom ik zo’n 5L tekort. En dat voor zulke dure verf. Wordt nu nog een duurder grapje helaas. De verf zelf is wel heel mooi.